Завжди на хвилі тренду. Нова колекція Louis Vuitton прикрасила найсучасніші моделі BMW.

Завжди на хвилі тренду. Нова колекція Louis Vuitton прикрасила найсучасніші моделі BMW.

В кінці квітня відбулася презентація нової чоловічої колекції America's Cup від модного будинку Louis Vuitton, яка присвячена 35-м змаганням на Бермудських островах «Кубок Америки». Лінія, натхненна вітрильним спортом, включає одяг, взуття, сумки, рюкзаки, хустки, брелки, портмоне, гаманці, запонки і сонцезахисні окуляри, тобто все найнеобхідніше для незабутньої преміальної подорожі.

В кінці квітня відбулася презентація нової чоловічої колекції America's Cup від модного будинку Louis Vuitton, яка присвячена 35-м змаганням на Бермудських островах «Кубок Америки». Лінія, натхненна вітрильним спортом, включає одяг, взуття, сумки, рюкзаки, хустки, брелки, портмоне, гаманці, запонки і сонцезахисні окуляри, тобто все найнеобхідніше для незабутньої преміальної подорожі.

Компанія «АВТ Баварія» підтримала захід експонуванням сучасних моделей BMW в своїх класах - гібридний спорткар нової інтерпретації BMW i8 і преміальний седан BMW 7 Серії. Такий вибір був невипадковим, адже український імпортер не з чуток знайомий з однією з найвідоміших і найпрестижніших регат у світі - любителі німецького бренду з американської команди BMW Oracle Racing неодноразово ставали її чемпіоном.

Однак, це не єдиний раз, коли шляхи іменитих європейських брендів перетнулися. Давня спеціалізація і багаторічний стаж французького будинку на дорожніх аксесуарах дозволили компанії Louis Vuitton створити інноваційну колекцію багажу з карбону - того ж матеріалу, який використовують інженери BMW для створення автомобільних шедеврів, таких як BMW i8 і BMW 7 Серії.

Хоча автентична колекція люксових валіз для BMW i8 вже розпродана, компанії продемонстрували гармонійне поєднання нових аксесуарів модного будинку з атмосферою розкоші всередині інноваційного спорткара.

BMW 7 серії підкреслив преміальний статус заходу відкривши гостям поєднання технічних інновацій, бездоганна якість виконання кожної деталі, емоційну мову форм і комфортну атмосферу в салоні.

Всі гості мали можливість детально вивчити внутрішній і зовнішній вигляд автомобілів, а також на власні очі переконатися в ідеальній симфонії брендів Louis Vuitton і BMW.