Новий BMW M5 з системою інтелектуального повного приводу M <span class="little">x</span>Drive.

Новий BMW M5 з системою інтелектуального повного приводу M <span class="little">x</span>Drive.

З появою нового BMW M5 (витрата палива в змішаному циклі: 10,5 л / 100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 241 г / км) підрозділ BMW M виводить на ринок найтемпераментніший і найефективніший седан в своєму модельному ряду. Шосте покоління легендарного автомобілю 5 серії з літерою «М» виходить на старт в 2017 році з інтелектуальним повним приводом M xDrive, в повній мірі розкриває зухвалий характер істинного спортсмена.

З появою нового BMW M5 (витрата палива в змішаному циклі: 10,5 л / 100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 241 г / км) підрозділ BMW M виводить на ринок найтемпераментніший і найефективніший седан в своєму модельному ряду. Шосте покоління легендарного автомобілю 5 серії з літерою «М» виходить на старт в 2017 році з інтелектуальним повним приводом M xDrive, в повній мірі розкриває зухвалий характер істинного спортсмена.Крім відчутної надбавки в динаміці новинка відрізняється більшою практичністю в повсякденному експлуатації і солідністю. BMW M5 є яскравим прикладом послідовної еволюції концепції спортивних автомобілів німецької марки. Вперше модель була представлена ​​в 1984 році, відкривши нову віху в історії баварського бренду.

Яскраві враження від поїздки завдяки системі інтелектуального повного приводу M xDrive.

Найвищий динамічний потенціал і простота в повсякденній експлуатації - основа спортивних автомобілів BMW M, в яких окремі компоненти приводу ідеально адаптовані один до одного.

«Невід'ємна частина системи M xDrive - центральний інтелектуальний блок керування з унікальним програмним забезпеченням M, що відслідковує переміщення як в поздовжньому, так і в поперечному напрямках. Таким чином, в новому BMW M5 свою прем'єру відсвяткує унікальна технологія, що поєднує спортивні характеристики заднього приводу і чудову ефективність повного приводу. В результаті новинка як на гоночній трасі, так і на дорогах загального користування навіть при найскладніших погодних умовах демонструє завидну динаміку і відмінну курсову стійкість », - коментує Франк Ван Меел, керівник підрозділу BMW M GmbH.

Особливий характер роботи системи інтелектуального повного приводу M xDrive виражається в її підкреслено заднєприводному балансі. Система задіює передню вісь тільки тоді, коли автомобілю потрібно додаткове тягове зусилля. Навіть з урахуванням вираженої спортивності і високої потужності новий BMW M5 з технологією M xDrive демонструє виняткову передбачуваність і легкість в управлінні. Максимальне задоволення за кермом ще ніколи не було настільки приємним.

Виходячи з індивідуальних переваг і умов експлуатації автомобіля, водій може вибрати п'ять конфігурацій, в основі яких різні поєднання режимів DSC (DSC on, MDM, DSC off) і інтелектуальної системи M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD). Любителі екстремальних поїздок зможуть примусово відключити повний привід і активувати передачу крутного моменту тільки на задню вісь.

Незрівнянні спортивні якості новинки вразили навіть найдосвідченіших пілотів DTM. «Я - великий фанат M5. Разом з сім'єю ми часто робимо далекі поїздки, і тому комфорт для мене має не останнє значення. Проте одночасно з цим не хотілося б відмовлятися і від можливості екстремального спортивного водіння. Завдяки технології M xDrive новий BMW M5 не тільки володіє чудовою динамікою, але і пропонує мені, як мешканцю Швейцарії, навіть в складних погодних умовах відчутно кращу тягу і хорошу чуйність в управлінні », - пояснює переваги автомобіля заводський пілот BMW Тімо Глок.

Ідеальне поєднання спортивності і комфорту - 8-ступінчаста коробка передач M Steptronic з функцією Drivelogic.

У новому BMW M5 передача тягового зусилля здійснюється за допомогою спортивної 8-ступінчастої коробки передач M Steptronic з функцією Drivelogic. Зближені передавальні числа в поєднанні з практично миттєвим перемиканням передач гарантують потужне прискорення з будь-якій швидкості і одночасно високу економічність. Нова трансмісія також ідеально поєднується з інтелектуальним повним приводом M xDrive і вдосконаленим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом TwinPower Turbo.

Крім того, дана трансмісія забезпечує плавний старт і полегшує керування автомобілем під час руху. Як завжди, в розпорядженні водія три різних режими роботи КПП. При необхідності передачі можна перемикати вручну як за допомогою селектора передач, так і за рахунок перемикачів на рульовому колесі. Нова 8-ступінчаста КПП M Steptronic є частиною вдосконаленої концепції, покликаної зробити BMW M5 незамінним помічником на кожен день і усунути всі суперечності між спортивністю і комфортом.

Надпотужний і максимально економічний двигун V8.

Новий BMW M5 комплектується двигуном V8 об'ємом 4,4 л з технологією M TwinPower Turbo останнього покоління. Оптимізований високооборотний двигун перевершує попередній силовий агрегат за показниками потужності і крутного моменту. Серед інших його особливостей - високоточне уприскування палива високого тиску, нові турбонагнітачі, оптимізовані системи змащення й охолодження, а також модифікована і полегшена випускна система, яка робить звук вихлопу ще більш виразним. Злагоджена робота двигуна в поєднанні з системою інтелектуального повного приводу M xDrive і 8ступенчатою ​​коробкою передач M Steptronic наділяє новий BMW M5 незрівнянною динамікою і вражаючою потужністю.

Техніка та програмне забезпечення в характерному для BMW M виконанні.

Нова система M xDrive створена на базі інтелектуального повного приводу BMW xDrive і активного диференціала M. Посилена конструкція трансмісії дозволяє їй передавати більш високий крутний момент. У штатному режимі роботи основний акцент робиться на передачу крутного моменту на задню вісь. Тяга надходить насамперед на задні колеса, а при необхідності система перерозподіляє її і на передні. Роздавальна коробка в залежності від ситуації забезпечує безступінчатий і безперервний розподіл крутного моменту між передньою і задньою осями.Активний диференціал M розподіляє тягу між задніми колесами таким чином, щоб оптимізувати курсову стійкість і поліпшити зчеплення з дорожнім полотном при швидкій зміні смуги руху, розгоні, проходженні зв'язки поворотів, а також при русі по нерівному асфальту.

Повний привід, спортивний повний привід і класичний задній привід.

Стандартно на новому BMW M5 завжди активні повний привід і система динамічного контролю курсової стійкості DSC. В результаті подібної настройки забезпечується краще зчеплення коліс з поверхнею дороги і прекрасна керованість навіть звивистої дороги. При цьому новий BMW M5 значно перевершує свого попередника за показником розгону з місця до 100 км / ч.

У режимі M Dynamic системи інтелектуального повного приводу M xDrive водій може досліджувати межі фізичних можливостей автомобіля. Режим M Dynamic допускає значно більше прослизання коліс, що ніяк не позначається на безпеці. Таким чином, водій може здійснити контрольований замет і реалізувати свої спортивні амбіції. При активованої системі DSC доступні три режими - 4WD, 4WD Sport і 2WD.

В режимі 4WD інтелектуальна система M xDrive налаштована таким чином, щоб забезпечувати оптимальну керованість, повністю реалізовувати тягу автомобіля і доставляти водієві непередаване задоволення від водіння.

В режимі 4WD Sport система M xDrive має більш спортивні налаштування. Відмінні ходові якості в поєднанні з чудовою керованістю і чудовою тягою гарантують максимальне задоволення за кермом нового BMW M5. Режим 4WD Sport розроблено досвідченими фахівцями і ідеально підійде для заїздів на гоночній трасі.

У режимі 2WD новий BMW M5 пропонує випробувати водієві особливі відчуття від водіння при роботі тільки заднього приводу і активного диференціала M.

Елементи управління.

Орієнтований на водія інтер'єр нового BMW M5 став ще зручніше. Панель приладів представлена ​​цифровим спідометром і тахометром в характерному М-стилі з контрастними аналоговими червоними стрілками. Додатково справа розташований спеціальний індикатор, що попереджає водія про досягнення максимальних обертів двигуна, а також - при вимкненому проекціонному дисплеї - індикатор включеної передачі. У центральній частині інформаційного дисплея водій зможе відстежувати стан функції Drivelogic, режими роботи повного приводу M xDrive, настройки М1 / М2, а також активовані настройки ходової частини. Вся необхідна під час руху інформація може проектуватися на лобове скло, де вона буде перебувати безпосередньо в полі зору водія. Розроблена для умов динамічного руху індикація M отримала абсолютно нову графіку і при бажанні допускає відображення інформації навігаційної системи. Площа проекційного дисплея в новому BMW M5 стала на 70 відсотків більше.

Зверху на важелі селектора перемикання передач, виконаному в новому дизайні, розташовується трипозиційна кнопка для вибору програм системи Drivelogic. Кнопка ручного гальма розташована на центральній консолі. Передачі в новій 8-ступінчастій трансмісії M Steptronic можна перемикати за допомогою важеля селектора перемикання передач або підрульових пелюсток. Водій може вибрати автоматизований режим управління «D» або ручний «S», в якому коробка передач M Steptronic дозволяє здійснювати максимально швидкі перемикання на знижені передачі.

Аналогічно з попередньою моделлю спортивне рульове колесо M має дві індивідуально настроюються кнопки системи M Drive (M1, M2), використовуючи які, водій може активувати збережені раніше в пам'яті автомобіля функції. Кнопки отримали абсолютно нове виконання, відрізняються дуже вдалим розташуванням і тим самим легко доступні для водія, забезпечуючи типову для M можливість швидкого управління. Крім режимів роботи системи M xDrive і функції Drivelogic тут можна налаштувати характер роботи двигуна, амортизаторів та підсилювача рульового управління, а також вибрати інформацію для відображення на проекційному дисплеї.Будь-які настройки можна змінити через сервісне меню iDrive. Спеціальні індикатори на панелі приладів відображають активовану в даний момент функцію.

Кнопкою DSC, розташованою на центральній консолі, водій може включити режим M Dynamic Mode, а при довгому натисненні - примусово відключити систему стабілізації курсової стійкості DSC. При відповідній дії на контрольному дисплеї з'являється меню налаштувань M xDrive. За допомогою контролера iDrive або сенсорного екрану водій може вибрати один з трьох режимів роботи приводу - 4WD, 4WD Sport або 2WD. Активований режим відображається на екрані приладової панелі і може бути збережений в настройках системи M Drive.