BMW iX1 xDrive30: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,1–16,9; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 417–439
BMW i5 eDrive40: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,9–15,9; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 498–582
BMW iX3: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 18,0–17,6; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 461–471
BMW i7 xDrive60 Седан: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 19,6–18,5; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 589–624
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 19,1–16,1; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 492–590
BMW iX M60: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP)[1]: 24,7–21,9; Запас ходу в км (WLTP)[2]: 501–564
[1] Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.com/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/.
[2] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.
[3]Продуктивність зарядки залежить від рівня заряду, температури навколишнього середовища, індивідуального режиму водіння та використання допоміжних споживачів. Показані діапазони базуються на найкращому випадку WLTP. Час заряджання застосовується до температури навколишнього середовища 23 градуси за Цельсієм після попередньої поїздки та може відрізнятися залежно від стилю використання.